Twister

Blog A leghatásosabb módja a márkatudatosság kiépítésére cége számára

image of customized usb flash devices for building brand awareness

Tudja, hogy mennyit ér az arculata? Még fontosabb kérdés az, hogy a célközönsége ismeri-e az Ön brandjét?

A brandépítés fontossága

A kőkemény brand kiépítése valószínűleg a legjobb hosszútávú marketing stratégia. Az olyan nagy cégek, mint a Coca Cola, McDonald, Nike stb. rengeteget ruháznak be erre a célra reklámokon, támogatásokon, sztárok szerepeltetésén keresztül..

Ez általában hosszútávon meghozza gyümölcsét, a brand elismert lesz, nagyobb értékű, prémium árkategóriás, és kialakul a vásárlói hűség is.

Az Interbrand's Best Global Brands jelentése szerint , a Coca Cola brand értéke $70 billió, míg a McDonald $33 billió, és a Toyota $26 billiót ér.

Az Interbrand 2010
Interbrand's Top 10 brands list

A brand hosszútávú értéket jelent egy cég számára. A versenytársak lekoppinthatják az ötleteinket, vagy egy természeti katasztrófa megsemmisítheti a tárgyi eszközeinket, de a cégbrand mindig túl fogja élni.

Hogyan építse ki vállalatának brandjét 3 lépésben

A brandépítés időt, stratégiai gondolkodást, erőfeszítést és még sok minden mást igényel. De mi hisszük, hogy ki tudja építeni azt, ha a következő 3 lépést betartja:

  1. Határozza meg, hogy milyen képet, hasznot és ígéretet fog a brandje közvetíteni.
  2. Alkossa meg a brand képét logón, csomagoláson, termék tulajdonságon, következetes ügyfélszolgálaton keresztül.
  3. Hívja fel a kialakított brandre a figyelmet különböző reklám és promóciós eszközökkel..

A brand tudatosság építésének leghatásosabb módja

Feltéve, hogy már beazonosította és létrehozta brandjének az imagét, meghatározta az előnyeit, akkor áttérhet a következő lépésre, amely maga a brand tudatosság, márkatudatosság kiépítése..

Mivel cége valószínűleg nem rendelkezik dollármilliókkal, amit marketingre költhet úgy, mint a Coca Cola, McDonald, vagy a Nike, feltehető a kérdése, hogy hogyan építsen ki egy saját brand tudatosságot cége számára anélkül, hogy vagyonokat költene el? Itt egy ötlet – Használjon promóciós termékeket!

Más reklámozási lehetőségekkel szemben a promóciós termékek lekötik az ügyfelet, a kapók megbecsülik azokat, cégünk logója folyamatosan az ügyfél szeme előtt van, anélkül, hogy állandóan költenénk, sőt ezek az ajándékok kisebb költséggel járnak, mint a többi.

Mi több, különböző kutatások mutatják - köztük a Georgian Southern Egyetem, Baylor Egyetem, and PPAI kutatásai is - , hogy azok a fogyasztók, akik promóciós ajándékot kapnak, sokkal pozitívabb képet alakítanak ki az adott cégről. Emellett hajlamosabbak az adott cég termékeit, szolgáltatásait barátaiknak és családjuknak ajánlani, mint azok, akik nem kapnak promóciós termékeket.

Azt azonban meg kell jegyeznünk, hogy nem minden repi anyag egyforma. Ahhoz, hogy a dolog hatásos legyen, a repi anyagnak használhatónak, hasznosnak kell lennie, és értéket kell közvetíteni. Azok a promóciós anyagok, amelyekben a felsoroltak nem találhatóak meg, általában a kukában végzik. Ezenkívűl a rossz minőségű promóciós termékek is többet ártanak, mint használnak cégének, brandjének.

Miért tökéletes promóciós ajándékok a logózott pendriveok

A bőséges promóciós ajándékok piacán a céglogóval ellátott, vagy vállalati üzenetet közvetítő pendriveok az egyik legerősebb, legütősebb tárgyként vannak nyilvántartva.

Népszerű pendrive modellek
Popular models of customized usb flash drives

Különböző stílusok közül ( usb bankkártya, usb kulcs, sörnyitós pendrive, fa pendrive stb) választhat. Habár kicsi mérettel rendelkeznek, a pendriveok nagy tárolókapacítása széles skálán mozok, 32MB-tól egészen 16GB-ig, sőt!

A pendriveal rendelkezők zeneátvitelre, videók, vagy egyéb digitális tartalom hordozására használják azokat. Minden egyes alkalommal, amikor a pendrive használatra kerül, az Ön logója szem előtt lesz a felhasználó számára, sőt még annak barátai, ismerősei számára is, és ez semmilyen költséggel nem jár az Önnek..

Összegezve, a brand építés egy folyamatos marketing tevékenység, amely hosszútávon növeli cége értékét. Ha költséghatékony promóciós terméket szeretne, amely segít a hatásos brand kiépítésében, akkor a követkekezőket kellene fontolóra vennie customized USB flash drives.

Do Brand Names Matter To you?

A beszerzési döntéseinél csak neves termékeket vásárol? Kérjük ossza meg véleményét az alábbikaban!


flashbay Szerző:Peter Nguyen
5 Kommentek | Leave yours 
Thomas , HP | 03 Apr, 2011
Great article! You should never stop building your brand. Unfortunately, most companies are cutting their marketing budget and are not investing in any brand building efforts.
Howardhemtom , google | 27 May, 2012
hi there  linda  i got it from a mate so   i think this is there  contact 
 and details,ring them if you need them in a hurry ,tell them  Howard hemtom  told you to ring
michaeldalsoon , google | 26 Jun, 2012
hi gerry if you are still in need of  them  i think this  is the site  
 and details,check out there great prices , mention  m dalsoon  recommened you
Luca Williams | 13 Feb, 2014
nawwwwww brilliant!!!!!!!!! absolutley brillinat
ollie maxwell | 13 Feb, 2014
Great article! You should never stop building your brand. Unfortunately, most companies are cutting their marketing budget and are not investing in any brand building efforts.
*
* Nem jelenik meg
(ha elérhető)
Replies from Flashbay will be sent to you by email.
Az űrlap beküldésével adatai az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően kerülnek feldolgozásra.